Cardiobox

Aprima i tonifica amb una de les activitats del fitness més divertida

El cardiobox és una activitat energètica que permet endurir els músculs, i que el seu objectiu és modelar el cos i evitar malalties cardiovasculars mitjançant la realització d’exercicis relacionats amb el kickboxing.

Aquagym

Fes esport al mateix temps que et refresques!

El terme Aquagym procedeix del llatí i barreja els termes “aigua” i “gimnàstica”, que defineixen amb força precisió el tipus d’esport que engloba.

Aquesta modalitat és una variant de l’aeròbic que es realitza en un medi aquàtic, en general en una piscina, i que, gràcies al seu desenvolupament en l’aigua permet duplicar els efectes de l’exercici. El anglicisme aquagym es coneix també com fitness aquàtic o com gimnàstica aquàtica.

El seu ús i la demanda han augmentat notablement en els últims anys, no només pels beneficis per mantenir i millorar la línia, sinó pels seus avantatges a nivell de salut.

Estiraments

Guanya fleeeeexibilitat i evita lesions gracies als estiraments

Els estiraments són una part molt important de l’exercici físic ja que ens ajuden a prevenir lesions, agulletes, milloren la  nostra flexibilitat… S’haurien de fer tant abans com després de qualsevol activitat física continuada, en l’escalfament i en la recuperació.

Efectes

1.- Redueixen la tensió muscular provocant una sensació de plaer.

2.- Augmenten les capacitats de moviment.

3.- Ajuden a coordinar millor i milloren l’equilibri.

4.- Disminueixen el risc de lesions i de malalties musculars o òssies.

5.- Milloren les tensions mentals, ja que molts de cops són produïdes per  tensions musculars

Strong Body

Posa’t Catxes amb els exercicis de Strong Body!

Sessions ideals per a desenvolupar la força i la resistència muscular. Es treballen els principals grups musculars utilitzant barres i discs amb coreografies d’exercicis que segueixen el ritme de la música.

 

Permet veure resultats ràpidament i alhora et diverteixes entrenant

Zumba

Crema calories al ritme de la música!!

 

Zumba és una disciplina fitness creada a mitjans dels anys 1990 pel colombià Alberto “Beto” Pérez, enfocada d’una banda a mantenir un cos saludable i per altra a desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat al cos mitjançant moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques.

Zumba fa servir dins de les seves rutines els principals ritmes llatinoamericans, com ho són la salsa, el merengue, la cúmbia, i el reggaetón.

En cada sessió de Zumba, es poden arribar a cremar de 50 a 300 calories.

Zumba es pot practicar a qualsevol edat i en qualsevol moment, ja que hi ha diverses variants com poden ser: Zumba Fitness, zumba Kids, zumba Gold, zumba Step, zumba Toning, Aqua Zumba, zumba Sentao.

TBC (Total Body Conditioning)

Treball Cardiovascular i Muscular per tonificar tot el teu Body!!

Condicionament total del cos.

Sistema d’entrenament a intervals per treballar cardiovascular i muscularment.

És una activitat divertida, creativa i apta per a tots els nivells que combina aeròbic, step i elements de musculació, fent servir tot tipus de material (gomes elàstiques, peses, barres,…)

Pilates

Desenvolupa cos ment i esperit amb el Pilates

El mètode Pilates, o simplement Pilates, és un sistema d’entrenament físic i mental creat a principis del segle XX per Joseph Hubertus Pilates, qui ho va idear basant-se en el seu coneixement de diferents especialitats com gimnàstica, traumatologia i ioga; unint el dinamisme i la força muscular amb el control mental, la respiració i la relaxació.

En els seus principis va ser cridat Contrología (Contrology), pel propi Pilates, pel fet que recalca l’ús de la ment per controlar el cos, però buscant l’equilibri i la unitat entre tots dos. El mètode es centra en el desenvolupament dels músculs interns per mantenir l’equilibri corporal i donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral, per la qual cosa és molt usat com a teràpia en rehabilitación i per a, per exemple, prevenir i curar el mal d’esquena . Es practica a tot el món i la seva popularitat és cada vegada més gran pel fet que és practicat per personatges famosos del món de la música, el cinema, la dansa i / o l’esport.

Spinning

Puja a la bicicleta i … a pedalar!!!

L’spinning és un exercici aeròbic i de cames principalment, on el monitor o professor pot mitjançant el canvi de la freqüència de pedaleig i de la resistència al moviment, realitzar tot tipus d’intensitats.

És una gimnàstica molt adaptable al nivell de l’alumne, podent ser tan senzilla com un passeig tranquil o esgotador fins per a un ciclista professional

L’spinning té un gran avantatge, i és la seva adaptabilitat cap al nivell de l’usuari. Una classe de spinning pot variar des d’una mitja hora de pedaleig suau assegut i amb una resistència molt baixa a una sessió de forts canvis de ritme i alternant de peu i assegut. Això fa que pugui ser practicat per la majoria de les persones indistintament del seu nivell de preparació física.

Llevat de casos concrets, la majoria dels beneficis associats a la pràctica de l’spinning són els beneficis de la pràctica de qualsevol exercici físic.